werkwijze

&

de 5 fases

WERKWIJZE

Door sport een onderdeel van een gezonde levensstijl te maken verbetert niet alleen je conditie, je uithoudingsvermogen en je kracht maar werken we ook samen aan spieropbouw en gewichtsverlies.

De combinatie van personal training en voedingsadvies zorgen voor snel resultaat.

Personal training kan je een gelukkiger mens maken!

* Elke training is weer een verrassing * Uitdagingen op elk niveau * Alle spiergroepen worden getraind * 100% persoonlijke aandacht * Verantwoorde manier van trainen * Voedingsadvies * Binnen een uur compleet getraind

Intake gesprek (45 min.)

Trainingen (60 min.)

Een intake bestaande uit een lichaamsanalyse en doelbepaling, zodat je echt een pakket op maat krijgt. Daarbij kijken we naar een passende training en een gezond voedingspatroon. Door maandelijks te wegen en te meten volgen we jouw vorderingen en sturen we bij waar nodig. Door deze regelmatige evaluatie houden we je doelen scherp en verliezen we deze niet uit het oog.

In al mijn trainingen komen de volgende onderdelen aan bod: foam rollen (SMR), stretchen, warming-up, core, balance, plyometrie, speed agility quickness training (of cardio) en resistance. Elke trainingsonderdeel heeft haar eigen bijdrage aan fysieke prestaties en kan op ieder niveau toegepast worden. Dit maakt dat dit model voor zowel ouderen als topsporters geschikt is.

De 5 fases

Ik werk in 5 fases van ieder 4 – 6 weken, afhankelijk van jouw persoonlijke ontwikkeling en doelstelling.

1. Stabilisatie uithoudingsvermogen

Dit houdt in dat de klant door middel van balans oefeningen leert om zijn/haar spieren met de juiste houding aan te sturen

2. Kracht uithoudingsvermogen

In deze fase ligt er meer accent op spierkracht, met daarbij nog steeds als doel het beteren van de stabiliteit

3. Hypertrofie trainingen

In deze fase staat het opbouwen van spiermassa centraal

4. Maximal krachttraining

In deze fase focussen we op het opbouwen van maximale kracht

5. Kracht uithoudingsvermogen

In de laatste fase, Power, ligt het accent op in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk kracht te genereren

Sluit Menu
Facebook
LinkedIn
Instagram